Administrativní pracovník
Pro našeho klienta, firmu zabývající se financemi, exkluzivně hledáme novou posilu do rychle rostoucího back office týmu na pozici BACK OFFICE ADMINISTÁTOR/KY.
Vašim úkolem bude:
- zpracování obchodních smluv
- verifikace dokumentů
- komunikace s obchodníky
- scanování dokumentů důležitých pro obchodní tým
- drobná administrativa dle zadání
Měl/a byste mít:
přátelskou, pozitivně laděnou osobnost
uživatelskou znalost práce na PC a MS Office (primárně Word, Excel…)
dobré komunikační schopnosti
plynulou češtinu nebo slovenštinu
zodpovědnost a spolehlivost v krvi
schopnost pracovat samostatně i v týmu
předchozí praxi s administrativou z finančního prostředí (je výhodou, nikoliv podmínkou)
znalost angličtiny, ruštiny nebo vietnamštiny bude taktéž výhodou
Co Vám nabízíme:
měsíční mzdu 35 000 Kč měsíčně (pro zkušené kandidáty možno víc) s možným navýšením po zkušební době
roční bonus
stravenkový paušál ve výši 130 Kč/den
5 týdnů dovolené
MultiSport kartu
příjemnou a uvolněnou atmosféru v týmu
kanceláře v historické budově v centru Prahy
možnost práce na home office
flexibilní pracovní dobu
Zaujala vás tato pracovní pozice?
Neváhejte vyplnit náš kontaktní formulář, přiložte k němu svůj životopis a případně další dokumenty.
Prohlédněte si také další volné pracovní pozice
Kontaktujte nás
B-active s.r.o.
IČ: 28958357
Moskevská 415/1, 101 00 Praha 10