Asistent/ka finančního ředitele/Back-office manažer/ka

až 45 000 Kč | plný úvazek | Praha - Holešovice
Pro našeho klienta, zabývajícího se kompletním outsourcingem IT včetně konzultačních a helpdeskových služeb, aktuálně hledáme novou posilu na pozici ASISTENT/KA/BACK-OFFICE MANAŽER/KA!
Vašim úkolem bude:
• zadávat a tvořit daňové doklady
• zpracovávat pokladní doklady
• měsíční vyúčtování pohonných hmot
• připravovat podklady pro mzdy, podklady pro DPH, komunikovat s externí účetní společností, zajišťovat doručení podkladů na DPH, evidovat dovolené
• příprava a tvorba platebních plánů pro fakturaci
• zpracování cenových nabídek
• tvorba reportů pro finančního ředitele i zákazníky, kontrola timesheetů zaměstnanců společnosti provozní spolupráce s dodavateli
• provozní spolupráce s dodavateli
• zajišťovat chod kanceláře (objednání kancelářských potřeb, občerstvení, obsluha návštěv, archivace smluv či jiných firemních dokumentů, výzdoba kanceláří)
• podpora marketingu (firemní prezentace, aktualizace webových stránek, spravování firemního účtu Linkedin)
Co by Vám nemělo chybět:
• minimálně SŠ vzdělání
• základní orientace ve finančních výkazech a DPH
• uživatelská znalost PC a MS Office
• aktivní znalost základů MS Excel (kontingenční tabulky, práce s daty apod.)
• alespoň základní znalost AJ
• ochota a schopnost učit se novým věcem
Co Vám nabízíme:
• mzda až 45 000 Kč/měsíc dle Vašich zkušeností
• flexibilní pracovní dobu, občasná možnost HO
• sdílené parkovací stání
• příjemný kolektiv a prostředí
• sdílenou 3D tiskárnu
• Multisport kartu
• kurzy a lekce angličtiny
• stravenkový paušál
Další VOLNÉ PRACOVNÍ POZICE
contact form man

Napište nám...

Životopis
Max velikost 10 MB.
Uploading...
fileuploaded.jpg
Upload failed. Max size for files is 10 MB.
Děkujeme za vyplnění našeho kontaktního formuláře! Vaše zpráva byla úspěšně přijata a brzy se vám ozveme.
Omlouváme se, ale při odesílání kontaktního formuláře došlo k chybě. Prosím, zkontrolujte, zda jste správně vyplnili všechna povinná pole a zkuste to znovu.